CBBiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja 22.5.2020 Tweet Kako bi unaprijedila svoje komuniciranje prema javnosti, u prethodnom periodu Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) je intenzivno radila na unapređenju postojećih i dodavanju novih kanala komuniciranja. Po okončanju ovih aktivnosti, sa zadovoljstvom vas možemo informisati da je CBBiH, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama. Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal. Isto tako, radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine. Postojeće i nove zvanične online kanale komunikacije možete pronaći na sljedećim adresama: Internet prezentacija: https://www.cbbh.ba; Podsajt posvećen finansijskoj edukaciji - https://fined.cbbh.ba/; Facebook stranica: https://www.facebook.com/CentralnaBankaBiH; Linkedin: https://www.linkedin.com/company/cbbih; Twitter nalog: https://twitter.com/CBBiH; You Tube kanal: https://www.youtube.com/channel/UC8iRX4s7gvnKGnN6DCXxu3Q. CBBiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima.